Založ si blog

Dedičstvo

Ľudia žijú rôzne životy. Niekto celý život drie ako kôň a nemá nič, niekto nerobí nič a má všetko. Znie to veľmi iracionálne, keď vám nebolo dopriate získať nejaký majetok a ešte máte niekoho cudzí majetok zveľaďovať a k tomu úplne za nič. Roky ste museli navštevovať bezvýznamnú školu, aby ste neskôr neskončili na ulici, a potom niekto vo vašom živote získa všetko. Vy musíte chodiť dennodenne do práce, aby ste si mohli dovoliť aspoň ten poondiaty chleba a niekto iný si pokojne bude žiť svoj život za hotové milióny. K tomu všetkému sa ešte aj vy musíte podieľať na takej blamáži, ako zveľaďovanie majetku niekoho cudzieho. Oni nemuseli navštevovať všetky tie školy, podriadiť sa systému. Nie, oni nemusia pohnúť ani prstom, aby si mohli vychutnávať sladké plody rodinného stromu. Im skutočne stačí byť priemerný, aj tak to ide. Vy musíte dennodenne presedieť hodiny v tom poondiatom kancli a pracovať najviac, ako sa len dá. Niekto si to musí odpracovať aj fyzicky a aj na toho sa neusmeje šťastie presne ako na vás. Niekto sa nemusí pohnúť ani z domu, aby niečo mal. Zničíte si svoje ruky na cudzom majetku, ale len preto, aby z toho niečo tí vyvolení mali. Hlava ma z týchto nelogických situácii bolí. Ešte sa musíte tváriť, že vám to absolútne nevadí, že ste práve teraz prišli o všetko, čo ste, kedy mohli mať. Máte byť predsa od radosti bez seba, že druhí majú. Nikoho predsa nezaujíma, že sa zabudlo na vás. Niekomu sa to takto ešte aj páči, všakže? Iní nemôžu prestať pracovať, aby nezbankrotovali. Druhí nerobia a nikdy ani nebudú robiť, aj tak vás však predbehnú. Ako ste tomu mali zabrániť? Nebola to predsa vaša vôľa, ale to neznamená, že sa nechám zmanipulovať k tomu, aby mi to všetko len tak prešlo pomedzi prsty. Ako sa však ohradiť? Výčitky sú zbytočné a niektorých ľudí ani svedomie netrápi.

Zlé správy

30.08.2021

Nezvládam dobre bolesť a zlé správy. Snažím sa to vždy nejako maskovať, ale čím sa viac snažím, tým je to na oplátku ešte horšie. Tak často sa cítim, akoby ma nikto nepočúval. Som doslova ako sám v dave ľudí, prehliadaný, nevypočutý, ignorovaný. Vždy hľadám tie správne slová, ale nakoniec teprve stratím reč. Mám asi milión zdravotných problémov. Mám [...]

Ako náš fantastický minister školstva zničil našim deťom budúcnosť

12.04.2021

Nová kapitola Síce o politike normálne nepíšem, dnes mi to jednoducho nedalo sa s vami nepodeliť o môj názor na jednu vec. Náš nekvalifikovaný a nezodpovedný minister školstva Gröhling sa dnes rozhodol naspäť pustiť do škôl 8. a 9. ročníky základných škôl, a následne ešte vyhlásil, že 26.apríla sa prejde na COVID automat, a tým pádom sa do škôl budú môcť [...]

Šťastná hviezda

05.04.2021

Veľa ľudí v mojom živote mi zvyklo hovoriť, že mám fantastický život alebo ako niečo také, že som sa narodil pod šťastnou hviezdou. V súčasnosti naozaj nechápem, odkiaľ vzali takéto bludy. To všetko zlé, čo som vo svojom živote neustále prežíval, nemôže mať dočinenia so žiadnym životným šťastím a už vôbec nie so žiadnou imaginárnou hviezdou šťastia, pod [...]

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Škola / Školstvo / Žiak /

Školákom sa začali veľkonočné prázdniny, do lavíc sa vrátia o týždeň

28.03.2024 07:30

Veľkonočné prázdniny sú pre školákov posledným dlhším voľnom pred koncom školského roka.

ajtu

Instagram: ajtu_blog Facebook page: Ajtu blog

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 151185x
Priemerná čítanosť článkov: 2964x

Autor blogu