Založ si blog

Ako môže vláda SR dopustiť, aby naše deti nastúpili do škôl

Ako môže vláda SR dopustiť, aby naše deti nastúpili do škôl

 

Situácia ohľadom šírenia vírusu je viac než len kritická. Zamýšľam sa nad tým, prečo musia naše deti nastúpiť do škôl, keď čísla nakazených ľudí na Slovensku sú čím ďalej vyššie. Všetci sme museli byť doma, keď sa jednalo len o pár desiatok ľudí, ktorí boli denne nakazení, ale teraz po všetkých tých obmedzeniach a pri veľkých číslach nakazených sa máme vystaviť riziku nákazy. Nedáva mi to žiadny zmysel. Ja viem, že nikto z nás, kto sa bojí o svoje deti, nechce, aby zlyhalo slovenské školstvo, keď naše deti budú doma kvôli šíreniu nákazy, ale hádam by nebol taký problém zvládnuť školský rok aj cez počítač. Pán minister prehlasuje, že ak zvládneme dva týždne, tak potom zvládneme úplne všetko, ale situácia ohľadom šírenia vírusu bude ešte kritickejšia než v tejto dobe. Nemyslím si, že naše deti utrpeli nejakú stratu počas toho, čo neboli v škole a učili sa pomocou internetu. Môj syn sa tento rok dostal na gymnázium a nepotreboval k tomu osobnú asistenciu učiteľov. Svoje deti musím pustiť do školy, ale naozaj sa strašne aj s mojou ženou bojíme o zdravie detí, keď by vyučovanie mohli zvládnuť aj z domu. Moje deti sa vždy pravidelne učili, absencia v škole na nich nezanechala žiadne následky. V ďalšej časti sa chcem venovať tomu, že sa v školách nerobia ani potrebné obmedzenia, ktoré sú nariadené ministerstvom napr. dezinfekcia na ruky alebo meranie teploty, čo mi príde veľmi dôležité obmedzenie. A čo telesná výchova? Bude prebiehať s rúškom na tvári? Ak sa ministerstvo snaží vyriešiť problém tým, že telesná bude prebiehať vonku bez rúšok, je to veľká sprostosť. Deti nebudú medzi sebou dodržiavať vhodný odstup a máme tu potenciálnu nákazu vírusom. Keď majú naše deti v škole neustále aspoň počas dvoch týždňoch nosiť rúška, tak nech to stojí zato, aby naozaj bola minimalizovaná nákaza vírusom. Nechcem svoje deti izolovať od spolužiakov, ale riešenia, ktoré ponúka ministerstvo, sú naozaj nedostatočné!

Zlé správy

30.08.2021

Nezvládam dobre bolesť a zlé správy. Snažím sa to vždy nejako maskovať, ale čím sa viac snažím, tým je to na oplátku ešte horšie. Tak často sa cítim, akoby ma nikto nepočúval. Som doslova ako sám v dave ľudí, prehliadaný, nevypočutý, ignorovaný. Vždy hľadám tie správne slová, ale nakoniec teprve stratím reč. Mám asi milión zdravotných problémov. Mám [...]

Ako náš fantastický minister školstva zničil našim deťom budúcnosť

12.04.2021

Nová kapitola Síce o politike normálne nepíšem, dnes mi to jednoducho nedalo sa s vami nepodeliť o môj názor na jednu vec. Náš nekvalifikovaný a nezodpovedný minister školstva Gröhling sa dnes rozhodol naspäť pustiť do škôl 8. a 9. ročníky základných škôl, a následne ešte vyhlásil, že 26.apríla sa prejde na COVID automat, a tým pádom sa do škôl budú môcť [...]

Šťastná hviezda

05.04.2021

Veľa ľudí v mojom živote mi zvyklo hovoriť, že mám fantastický život alebo ako niečo také, že som sa narodil pod šťastnou hviezdou. V súčasnosti naozaj nechápem, odkiaľ vzali takéto bludy. To všetko zlé, čo som vo svojom živote neustále prežíval, nemôže mať dočinenia so žiadnym životným šťastím a už vôbec nie so žiadnou imaginárnou hviezdou šťastia, pod [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

ajtu

Instagram: ajtu_blog Facebook page: Ajtu blog

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 151199x
Priemerná čítanosť článkov: 2965x

Autor blogu