Založ si blog

Oslava a fľaša šampanského

Sneh sa v Bratislave už začal topiť a to ma trochu potešilo, lebo bolo vonku teplejšie. A toto som si myslel aj o svojom súkromnom živote. Ľady sa roztopia a s nimi aj moje problémy. Ale život sa neriadi pravidlami prírody, a preto som mal dnes veľmi zlý deň. Je škoda o tom rozprávať. Všetko je jeden veľký omyl.

 

Stmievalo sa skoro v krajine, v ktorej som žil. Som mimozemšťan a planéta, na ktorej žijem sa volá Kepler-186f. To je môj domov. Ale keď sa zamyslíme, čo je vlastne domov? Je to miesto, kde nám je najlepšie. Miesto, ktoré sa nevyrovná žiadnemu inému, aj keď môže byť aj všade inde dobre. Ja nepatrím na planétu Kepler-186f. Rovnako ako sa ľudia hádajú a robia si zle, robia to aj mimozemšťania. Na oblohe zapadalo červené slnko. Deň sa pre mňa skončil, ale zajtra pokračuje. Čo ma bude čakať zajtra? Skočil som z múru na zem. Vždy som tu pozoroval západ slnka. Múr bol popísaný farebnými názvami a rozpadal sa, ale aj tak som na ňom vždy sedel a pozoroval koniec dňa. Ako vyzerajú mimozemšťania? Zaujíma vás to, že? Telo máme červené ako paprika, ruky modré ako obloha a hlava je čierna. Je to prekliate, ktoré na nás uvrhla tajomná veštica, ktorú sme oklamali…

 

Vyšiel som z vlaku a začalo snežiť. Snehové vločky mi viali do tváre a v ľudskom svete sa rozpútala búrka. Blížia sa…

Zlé správy

30.08.2021

Nezvládam dobre bolesť a zlé správy. Snažím sa to vždy nejako maskovať, ale čím sa viac snažím, tým je to na oplátku ešte horšie. Tak často sa cítim, akoby ma nikto nepočúval. Som doslova ako sám v dave ľudí, prehliadaný, nevypočutý, ignorovaný. Vždy hľadám tie správne slová, ale nakoniec teprve stratím reč. Mám asi milión zdravotných problémov. Mám [...]

Ako náš fantastický minister školstva zničil našim deťom budúcnosť

12.04.2021

Nová kapitola Síce o politike normálne nepíšem, dnes mi to jednoducho nedalo sa s vami nepodeliť o môj názor na jednu vec. Náš nekvalifikovaný a nezodpovedný minister školstva Gröhling sa dnes rozhodol naspäť pustiť do škôl 8. a 9. ročníky základných škôl, a následne ešte vyhlásil, že 26.apríla sa prejde na COVID automat, a tým pádom sa do škôl budú môcť [...]

Šťastná hviezda

05.04.2021

Veľa ľudí v mojom živote mi zvyklo hovoriť, že mám fantastický život alebo ako niečo také, že som sa narodil pod šťastnou hviezdou. V súčasnosti naozaj nechápem, odkiaľ vzali takéto bludy. To všetko zlé, čo som vo svojom živote neustále prežíval, nemôže mať dočinenia so žiadnym životným šťastím a už vôbec nie so žiadnou imaginárnou hviezdou šťastia, pod [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

ajtu

Instagram: ajtu_blog Facebook page: Ajtu blog

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 151193x
Priemerná čítanosť článkov: 2965x

Autor blogu