Založ si blog

3. Kapitola-Voľno, štvrté pokračovanie

Majú svoje slabé chvíle a dokážu to aj priznať.Nie sú si súdení,ako väčšina vzťahov.On je úspešný manažér a ona je už dlhšie nezamestnaná.Práca,o ktorej často hovorí je len výmysel.Jedinou jej skutočnou prácou je starať sa o Jozefa.Ale práca má aj svoje výhody,za prácu dostáva výplatu.Za starostlivosť o Jozefa dostáva jeho sympatie,ale nie peniaze.

,,Napadlo ma niečo…“Vyhŕkla na celý byt.Cieľavedomý frajer bol v práci,kde makal na ďalšie povýšenie,preto mala byt len pre seba.

,,Čo sa stalo mami?“Pribehol k nej syn Karol,ktorý bol celý od potu.

,,Si spotený…Čo si zase vyvádzal?“Preľakla sa.

,,Nič,mami.“Prudko lapal po vzduchu.Akoby sa nevedel nadýchnuť.

,,Nebol si vonku s chalanmi,že?“Tušila niečo,čo jej nechcel povedať.

,,Nie,naozaj!Ja som len hral počítačovú hru.“Rozrušene sa ju snažil upokojiť.

,,Karol,prečo hraješ tie hry?Veď si celý spotený.“Úchvatne si prezerala kvapky potu,ktoré mal po celej tvári.

,,Lebo ma baví,hrať sa hry.Vtedy nemyslím na ostatné veci.“Nešťastne odpovedal.

,,Choď za svojou frajerkou.Jana ťa pochopí,či nie…?“Zaujímala sa o milostný vzťah syna.

,,Keby ma pochopila,bol by som rád.Lenže dlho sme spolu neboli,tak sa bojím,čo povie.“Priznal sa.

,,Neboj sa!Teraz choď za ňou a ukáž jej,čo v tebe je.“Povzbudila svojho nešťastného syna.Karol si rýchlo spotenú tvár utrel do trička,aby nevyzeral pred Janou zle.Odišiel od mami a pobral sa za láskou.Medzitým Marta ďalej premýšľala o svojom pláne.Musí presvedčiť Jozefa o tom,že nemôže ísť pracovať.Doteraz jej toleroval,že je nezamestnaná,ale odvtedy čo sa častejšie stýka so svojou matkou,zmenil názor.Ak si nenájde prácu na plný úväzok,bude musieť mať brigádu.

,,Mária,prines mi telefón!Potrebujem zavolať Jozefovi.“Zakričala na svoju malú dcéru Máriu,ktorá teraz pozerala v obývačke televízor.

,,Tu máš.Kde je Karol?“Mária podala svojej mame telefón a hneď na to si všimla,že Karol je preč.

,,Karol musel ísť do školy,lebo si tam zabudol bundu.Vonku je zima,preto musel ísť pre ňu hneď.“Odpovedala svojej malej dcére,ktorá potom odišla do obývačky znovu pozerať televízor.Marta vyťukala do telefónu číslo Jozefa a čakala,kedy zdvihne.

,,Ahoj,miláčik!“Pozdravil hlasno Jozef Martu z telefónu.

,,Ahoj!Kedy mám ísť k tvojej mame?“Rozrušene sa ho opýtala.

,,Zajtra…o 4:00 ráno tam už musíš byť.Moja mama je celá bez seba,že bude mať konečne niekoho,kto sa o ňu bude poriadne starať.Vieš,nestíham sa o ňu starať pri práci…“Odpovedal a na to ľutoval,že musí pracovať.

,,Keď sme už pri tom,neviem či to budem stíhať.U tvojej mami musím byť o 4:00 ráno a v práci musím byť o 6:00.Mám len 2 hodiny na to,aby som ju vychystala na zvyšok dňa,kedy ja budem v práci.Ako to mám všetko stihnúť?“Pri poslednom slove sa jej zachvel hlas.Mala pocit,akoby ju nikto nepočúval.

,,Skončí sa ti zmena v práci,a potom sa pôjdeš po zvyšok dňa starať o moju mamu.U mojej mami budeš asi do 18:00 večer.Nezabudni!„Zložil práve vtedy,keď sa mu Marta rozhodla prezradiť,že oboje naraz nezvládne.Nemôže byť na dvoch miestach naraz!To sa nedá!A k tomu všetkému jej Jozef nechce dať ani peniaze za to,že sa stará o jeho mamu.To je smola!

2018-Divoká prestávka,3.Kapitola-Voľno

 

 

 

Zlé správy

30.08.2021

Nezvládam dobre bolesť a zlé správy. Snažím sa to vždy nejako maskovať, ale čím sa viac snažím, tým je to na oplátku ešte horšie. Tak často sa cítim, akoby ma nikto nepočúval. Som doslova ako sám v dave ľudí, prehliadaný, nevypočutý, ignorovaný. Vždy hľadám tie správne slová, ale nakoniec teprve stratím reč. Mám asi milión zdravotných problémov. Mám [...]

Ako náš fantastický minister školstva zničil našim deťom budúcnosť

12.04.2021

Nová kapitola Síce o politike normálne nepíšem, dnes mi to jednoducho nedalo sa s vami nepodeliť o môj názor na jednu vec. Náš nekvalifikovaný a nezodpovedný minister školstva Gröhling sa dnes rozhodol naspäť pustiť do škôl 8. a 9. ročníky základných škôl, a následne ešte vyhlásil, že 26.apríla sa prejde na COVID automat, a tým pádom sa do škôl budú môcť [...]

Šťastná hviezda

05.04.2021

Veľa ľudí v mojom živote mi zvyklo hovoriť, že mám fantastický život alebo ako niečo také, že som sa narodil pod šťastnou hviezdou. V súčasnosti naozaj nechápem, odkiaľ vzali takéto bludy. To všetko zlé, čo som vo svojom živote neustále prežíval, nemôže mať dočinenia so žiadnym životným šťastím a už vôbec nie so žiadnou imaginárnou hviezdou šťastia, pod [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

ajtu

Instagram: ajtu_blog Facebook page: Ajtu blog

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 151196x
Priemerná čítanosť článkov: 2965x

Autor blogu