Založ si blog

2. Kapitola-Nepríjemný čašník

Divoká prestávka


2.Kapitola-Nepríjemný čašník 

Znovu som ležala,s rukami zašpinenými od krvi a veľkou modrinou na hlave.

Chlad sa mi usadzoval na celom tele rovnako,ako keď kvapky vody tuhnú v mrazničke.Ale nevzdávala som sa.,,Nenechám svoje deti bez matky!Nebudem ďalšia žena,ktorá umrie iba kvôli neschopnosti k viere!“Opakovala som bezmocne,tichým hlasom.

Krivá ako starý stĺp som sa zdvihla z vane.Pod nohami som mala vlhko,ako keby som sa umývala.Chodenie bolo zo začiatku veľmi ťažké,nohám sa nechcelo priveľmi poslúchať.Ale po čase som to zvládla.Prišla som k dverám,pochopiteľne k zamknutým dverám.Zatriasla som nimi a vydala som zo seba pár hlasných zvukov,ktoré som ani ja nevedela dobre poprekladať do ľudskej reči,preto som radšej po čase zostala ticho.

,,Au!Au!Au!“Ozvalo sa spoza dverí,ako odpoveď na moje zvuky.

Nevedela som rozlíšiť kto z mojej domácnosti,také podivné zvuky vydáva.Žeby to bola moja malá dcéra ,,Mária“ alebo by to bol môj syn ,,Karol“,ale pokiaľ sa dobre pamätám,pred odchodom do kúpeľne som videla Karola sedieť za počítačom a Máriu som zase videla pred televízorom.

,,Jozef,otvor mi dvere,deti ma tu zavreli!“Zakričala som najhlasnejšie,ako som doposiaľ vedela.Lenže,odpovedi som sa nedočkala.

,,Mária,prosím ťa pusti ma!Sľubujem,že ti tú bábiku,ktorú tak strašne chceš kúpim.“Zakričala som po dlhom čase ,,myslenia

,,Mama čo chceš?“Neochotne sa ozvala moja dcéra.

,,Chcem,aby si mi otvorila dvere!“Zavrčala som tiež neochotne.

,,Nemôžem ti otvoriť…“Nepokračovala ďalej v rozprávaní.

,,Prečo?“Pýtala som sa už úplne bez sily.

Prečo mi nechce otvoriť?V kúpeľni nežije žiadne iné monštrum,než ja.

Pokračovanie v ďalšej časti,2.Kapitola-Nepríjemný čašník

Zlé správy

30.08.2021

Nezvládam dobre bolesť a zlé správy. Snažím sa to vždy nejako maskovať, ale čím sa viac snažím, tým je to na oplátku ešte horšie. Tak často sa cítim, akoby ma nikto nepočúval. Som doslova ako sám v dave ľudí, prehliadaný, nevypočutý, ignorovaný. Vždy hľadám tie správne slová, ale nakoniec teprve stratím reč. Mám asi milión zdravotných problémov. Mám [...]

Ako náš fantastický minister školstva zničil našim deťom budúcnosť

12.04.2021

Nová kapitola Síce o politike normálne nepíšem, dnes mi to jednoducho nedalo sa s vami nepodeliť o môj názor na jednu vec. Náš nekvalifikovaný a nezodpovedný minister školstva Gröhling sa dnes rozhodol naspäť pustiť do škôl 8. a 9. ročníky základných škôl, a následne ešte vyhlásil, že 26.apríla sa prejde na COVID automat, a tým pádom sa do škôl budú môcť [...]

Šťastná hviezda

05.04.2021

Veľa ľudí v mojom živote mi zvyklo hovoriť, že mám fantastický život alebo ako niečo také, že som sa narodil pod šťastnou hviezdou. V súčasnosti naozaj nechápem, odkiaľ vzali takéto bludy. To všetko zlé, čo som vo svojom živote neustále prežíval, nemôže mať dočinenia so žiadnym životným šťastím a už vôbec nie so žiadnou imaginárnou hviezdou šťastia, pod [...]

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaň nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

ajtu

Instagram: ajtu_blog Facebook page: Ajtu blog

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 151186x
Priemerná čítanosť článkov: 2964x

Autor blogu