Založ si blog

Najradšej by som si vytrhol srdce

Najradšej by som si vytrhol srdce zo svojej hrudi a rozbil ho na tisíc kúskov, ktoré už nikdy neposkladám naspäť. Môžem utiecť zo svojho života? Mám opustiť svoju rodinu a dať výpoveď v práci? Celý život sa len niekam ponáhľame a snažíme sa dostať niečo, čo aj tak nikdy nedostaneme. Som sklamaný zo sveta, v ktorom žijem. Keby bol život jednoduchší…

Zlé správy

30.08.2021

Nezvládam dobre bolesť a zlé správy. Snažím sa to vždy nejako maskovať, ale čím sa viac snažím, tým je to na oplátku ešte horšie. Tak často sa cítim, akoby ma nikto nepočúval. Som doslova ako sám v dave ľudí, prehliadaný, nevypočutý, ignorovaný. Vždy hľadám tie správne slová, ale nakoniec teprve stratím reč. Mám asi milión zdravotných problémov. Mám [...]

Ako náš fantastický minister školstva zničil našim deťom budúcnosť

12.04.2021

Nová kapitola Síce o politike normálne nepíšem, dnes mi to jednoducho nedalo sa s vami nepodeliť o môj názor na jednu vec. Náš nekvalifikovaný a nezodpovedný minister školstva Gröhling sa dnes rozhodol naspäť pustiť do škôl 8. a 9. ročníky základných škôl, a následne ešte vyhlásil, že 26.apríla sa prejde na COVID automat, a tým pádom sa do škôl budú môcť [...]

Šťastná hviezda

05.04.2021

Veľa ľudí v mojom živote mi zvyklo hovoriť, že mám fantastický život alebo ako niečo také, že som sa narodil pod šťastnou hviezdou. V súčasnosti naozaj nechápem, odkiaľ vzali takéto bludy. To všetko zlé, čo som vo svojom živote neustále prežíval, nemôže mať dočinenia so žiadnym životným šťastím a už vôbec nie so žiadnou imaginárnou hviezdou šťastia, pod [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

ajtu

Instagram: ajtu_blog Facebook page: Ajtu blog

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 151055x
Priemerná čítanosť článkov: 2962x

Autor blogu